Administratief commercieel bediende


 

$ads={1}

De HR-experten van Talentus brengen jou in contact met je toekomstige werkgever. Deze gepassioneerde specialisten werken voor middelgrote Belgische ondernemingen. Zij maken er hun missie van om jouw talent te laten openbloeien in een job die je als gegoten zit.


Functie

Als administratief commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse taken die bijdragen aan een efficiënte werking van het bedrijf. Enkele van deze taken zijn:

  • Je noteert en verwerkt de bestellingen die zowel telefonisch als per mail geplaatst worden;
  • De opvolging van de orders en de expeditie valt onder jouw bevoegdheid;
  • Klachtenbehandeling schrikt jou niet af. Je zoekt steeds op een professionele en klantvriendelijke manier naar een oplossing;
  • Je maakt de planning op van de chauffeurs zodanig dat de bestellingen op tijd worden geleverd;
  • Om de bestellingen voor te bereiden, zal je de juiste producten selecteren en deze klaarzetten voor verzending;
  • Je onderhoudt een nauw contact met de chauffeurs en de verantwoordelijken op de werkvloer om ervoor te zorgen dat alles vlot verloopt.

Als commercieel administratief bediende ben je een belangrijke schakel tussen de klanten en het bedrijf en speel je een essentiële rol in het behouden van klanttevredenheid.


Aanbod

Wat mag je verwachten in ruil voor jouw inzet?

  • Je komt terecht in een sterke onderneming die gespecialiseerd is in de productie van kwaliteitsvol varkensvlees;
  • Het bedrijf investeert in de ontwikkeling van haar medewerkers door middel van opleiding en begeleiding on the job;
  • Het competitieve salarispakket ligt in lijn met jouw ervaring en wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques;
  • Fun@work want af en toe wordt er een teambuildingactiviteit, jubilarisfeest,... georganiseerd;
  • Familiale onderneming met open sfeer.


Profiel en vaardigheden

Als medewerker op de commerciële binnendienst wordt er van jou verwacht dat je beschikt over de juiste vaardigheden en kwalificaties om de functie succesvol uit te voeren. Enkele van de verwachtingen zijn:

  • Minimaal een bachelordiploma in een administratieve of financiële richting;
  • Heb je ondertussen een eerste ervaring opgebouwd in een gelijkaardige functie? Dan kom je ook zeker in aanmerking;
  • Enige flexibiliteit op het gebied van werktijden is belangrijk want soms kan het nodig zijn om wat langer te werken, maar dit wordt uiteraard gecompenseerd;
  • Je wordt omschreven als een echte teamspeler met een hands-on mentaliteit en je werkt op een proactieve en oplossingsgerichte manier;
  • Belangrijke troeven zijn onder meer jouw gedrevenheid, doorzettingsvermogen en nauwkeurigheid;
  • Je hebt kennis van diverse computersystemen zoals MS Office;
  • Heb je ervaring met ERP-pakketten? Dan heb je een streepje voor;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Frans waardoor je klanten en collega's op een professionele en vriendelijke manier te woord kan staan.


Over de organisatie

Onze klant is een innovatief veevoederbedrijf met een familiale sfeer. Het is een bedrijf dat alles van A tot Z doet van varkensverwerking. Dit wil zeggen dat ze instaan voor de productie van veevoeders, kweken van varkens, slachten en versnijden. Het eindproduct voeren ze dan uit naar winkels zoals Delhaize. De hoofdzetel is gelegen in Koolskamp, daarnaast zijn er nog vestigingen in Izegem, Ruislede en Zarren.

Voor de vestiging in Zarren zijn wij op zoek naar een Administratief commercieel bediende.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال